Friday, February 5, 2010

Planning this weekend???

Esok hari sabtu..esok giliran aku duty sebagai admin plak kat opis...aiseh, boring giler...nasibla dalam 4 bulan, sekali je aku wat keje2 nih.nasib ko la labu oii..


then, pas balik keje, aku terus bergegas balik ke Perak.al maklumlah, tunangku takde di sni..dier sedang outstation ke Hattyai..waa..bestnya! memandangkan aku dah apply cuti last week, so, next week aku dikuarantin la bercuti kan..padan muka ku..hadehh...nasibla 2-3 hari je kat sana, kalau lebih dari tu, memang aku nak ikut..boleh bershopping sakan..dah2, ape aku merepek nih...

so, this weekend ape plan yang aku nak wat ehh..mungkin bershopping2 membeli barang umah mak ku di Teluk Intan? atau bermandi manda di Lata Kinjang.bukan pantai ehh..ni adalah tempat air terjun...kan aku nih fanatik ngan aktviti air nih..hadeh apa aku nak buat nih? takkan makan tido jer kat umah..makin bulat cam teddy bear la jawabnya aku nanti..weh diet wehhh..nak kawen dah.

hadeh, ape erk?sesapa leh bg idea kat aku tak? aku kusut dah nih..tolongg wehhh...nanti aku belanja 20 sen..:p


2 comments: