Wednesday, February 17, 2010

Dah start keje hari nie...

huhu..cuti 4 hari..cuti sakan aku..so, time ni la pun dapat jumpa mak n adik2 yg tinggal jauh..huh! nasibla cuti hari tu aku sempat settlekan serba sikit barang2 kawen...sempat pegi fitting baju nikah n baju sanding...n then semalam pi tempah kad kawen kat Bangunan Arked MARA Jalan Raja Laut..not bad lah price dier...menjimatkan..tapi VIP CARD tak sempat nak cari semalam...emm hope this weekend aku sempat la nak cilok gi sana..

actually color baju sanding tu tak menepati citarasa aku la...haihh..sengal rasanya..nak ubah, dah tempah dah..kain lace tu pun akak tu dah beli..sabar jelah..!

emm keje kat opis lum settle2 lagi nih..esok maybe kena kuar gi cari benda alah tu..hadeh,pening kepala gue...mana nak cekau beb..saat2 nila vendor yg aku cari tak jumpa...

hadehh..ok la...sambung esok..aku nak balik dah...nak jumpa my buah hati..wink **
emm nak gi makan n klu sempat nak buat facial untuk birthday party this weekend..saat2 tengah bulan lak nih..haduyaiii...^  ^

Daaaaa..

No comments:

Post a Comment