Wednesday, February 3, 2010

Hari yang memenatkan haku..

Tanggal 2 Februari and hari ni adalah hari yang memenatkan aku...susahnya bila tak dapat keje..tapi biler dapat pun susah jgk...apelah nasib...bukan terjadi pada aku..tetapi pada adik lelaki ku..haih saboo jela labu..

Pagi2 kitorang dah keluar menuju ke Menara TM kat area Kerinchi..then, on d way nak pi tu, sangkut plak dalam jammed..hampagas sungguh...itulah hakikatnya apabila bekerja di Kuala Lumpur. Nasib baik aku keje kat Kelana Jaya jer...takyah rebut2 jalan ke KL tu..:P

sampai2 je kat Menara TM, kena beratur plak menunggu lift..al maklumlah staff TM ramai jugak...maka ku lihat berduyun-duyunla orang di pintu lift mengambil turn..

so, adik aku dah selamatla masuk hall untuk briefing.. yg aku ni nak dekat 3 jam menunggu kat luar hall tu..sabar jela ...petang tu kena tunggu lagi..sampaila opis TM tu closed..kesian kan...

hmm...banyak tul cabaran..dahla hari ni aku masuk opis lambat..gara2 nak selesaikan hal2 yang berkaitan kat TM tu...hapela sistemnya susah sangat n manual sangat...keje sejam leh jadi 4 jam...berbaloikah...???? jawab n pikir sendiri.....sebab aku dah melalut-lalut dah ni..penat mengejar masa n tenaga..

ok chowwww...

4 comments: