Friday, February 5, 2010

Jom Join Contest (menang Couple tee's)

blog sumi nih aku jumpa time aku tengah melintas dari satu blog ke blog lain...alang2 kan, join jela...cam menarik jgk..:p and aku suka lagu yang berkumandang kat blog sumi nih..cute sehh



syarat2nyer plak cmni :
  • Buat entry pasal contest JJC (menang couple tee's)  dah
  • tajuk: Jom Join Contest (menang Couple tee's) 
  • Letak banner di atas di sidebar dan entry dah
  • Letak pice anda dan pasangan dalam entry (1 aje)   kalo boleh non edited pice yer   dah
  • Jgn lupe tinggalkan comment link entry penyertaan anda di sini..   dah 
2 Pemenang bertuah aje yang dapat hadiah ni!!!
pemilihan dibuat juri jemputan sumi nnt.. Terima Kasih..
Tarikh tutup 7 Feb 2010..



dan picture yang ingin aku pertaruhkan ialah :

 


gambar nie diambil pada tahun lepas masa kitorang lepaq2 kat sunway pyramid sempena Haloween Day..syokk owhhh...promote jap...picture nih aku ambil bersama tunang kesayangan ku, en hasrul...sayang kamu ..:)


okey, setakat nih je dulu..mekasih pihak penaja, aisumi...


4 comments: