Thursday, February 4, 2010

"Jom Holiday " Contest

hi semua..tujuan aku buat entri bertajuk " Jom Holiday " ni mencari port holiday yg paling cool yg pernah korang gi.Tak kisah la dalam malaysia ke luar ke, asalkan tempat tu mmg paling best penah korang lawati.

emm tak mau membebel banyak2, so, kita terus kepada syarat2 untuk masuk contest nih..



syarat2 yg termaktub ialah : 
1- buat satu entri bertajuk " Jom Holiday" contest.

2- letak banner ni kat page korang n side banner.letakkan link aku skali kat banner tu.

3- letak 3 keping gambar yg paling korang rasa menarik n tak leh dilupakan..tak kisahla gambar sorang ke ngan famili ke, buah hati ke..etc.

4- story sikit kat mna tempat tu n apa keistimewaan tempat tu...area mna..(coz aku buat entri ni untuk mencari tempat percutian yang menarik kan..so,of course kena letak nama tempat tuh).

5- silalah jadi follower aku disebabkan aku masih baru berblogging nih..hehe...n masa yang sama senangla aku nak pilih pemenang nanti...

6- akhir skali, tinggalkan pesanan n link penyertaan korang di ruang komen aku...

7- untuk hadiah, insyaAllah aku akan membeli souvenier di tempat yg aku nak pegi tu.
N hadiah yg sedia ada pun sudah tersedia..iaitu sehelai baju t-shirt dari seberang laut borneo dan sekeping voucher penjagaan diri or voucher makanan ..( if voucher still available ) 

8- Tarikh tutup penyertaan pada 20 Februari 2010 pada jam 11:59 malam 

Sekian, selamat mencuba..chowww cin chawww.



1 comment: