Monday, February 1, 2010

hari minggu aku yang best!

Weekend yg beshhh!

Hari sabtu lepas, awal2 pagi aku n tunangku, acerol sudah bergerak ke pd...untuk bermandi manda..Kitorang sampai dalam pukul 9.00 pagi..cuaca agak baik pagi tu..kelihatan tak ramai orang bermandi manda di pantai Teluk Kemang...

Emm kami banyak menghabiskan masa dengan bermandi manda sampai tak hingat,...Habih gak la muka aku n tunangku gelap...dibakari cahaya matahari @ sunburn..huhu...redha jelah labu...:p..Then, sempat jugak bermain jetski...harga yg ditawarkan selepas dapat diskaun ( diskaun ke?) hanya rm 70 ...selama 15 minit..haih tak berbaloi...agak mahal..tapi sebab aku n tunang ku nak naik jgk, pejam mata jela mmbayarnya..

Then , kul 1pm kitorang beransur balik..sbb dalam plan nak pergi ke Nilai..untuk membeli barang2 hantaran..kelihatan ramai sungguh orang di sana...haih ramai plak orang nak kawen tahun ni...and kebetulan time tu pun SALE..so, bolehla berjimat sikit..:)

selepas 4 jam membeli belah dengan cuaca yang agak panas, kitorang pun beransur2 balik ke Kuala Lumpur..hemm, jalan agak clear..sbb orang KL masih lagi bercuti..

Pagi Ahadnya pulak, aku n tunangku pulang ke kampung halaman ku di Perak..emm lambat jugak kitorang sampai.hampir kul 11am...Mak ku dah rindukan aku....:p anak mak katakan...heheh...time dah sampai di perak, aku sibuk la buat persiapan apa yang patut..yang sempat buat hanya tempah kanopi...untuk order kek n fitting baju sanding, tak sempat disebabkan kedai2 tersebut tutup.alahai...! spoil la...

then, dalam kul 5.15pm, kitorang bergerak pulang...Singgah dulu menghantar adik bongsu ku balik ke asrama dier di Slim River...Kira2 pukul 7 pm baru sampai di KL..sungguh penat...tapi menarik...this week ape plak aku nak buat ehhh?? tengahh mencari idea...APA ERK?? hmmm..pikir2kan...

No comments:

Post a Comment