Friday, February 15, 2013

[PROMOSI] 2013 tahun inspirasi bagi Isha Creative Enterprise...

Assalammualaikum buat pembaca blog...malam ni mood ber'blogging' datang kembali. Alhamdulilah, perkara yg ingin diselesaikan, sudah diselesaikan dgn jayanya. Saya ingin berkongsi serba sedikit tentang permulaan tahun 2013 ni.. Di bulan Februari 2013 ini, masih belum terlambat rasanya..Di antaranya ialah :-

1)Promosi Pakej Fotografi 2013                                                                                                      
Isha Creative Enterprise sudah mula mempromosikan Pakej Fotografi untuk Majlis Raja Sehari, Majlis Aqiqah, Majlis Bertunang dan juga Birthday Party. So, if ade sesiapa yg berminat boleh hubungi kami di   FB : Isha Rulina's atau Call/ SMS/ Whatapps ke 012-592 8518 @ 012-614 7734.
Jangan lupa 'LIKE' our Facebook.

2)Perkhidmatan 'artwork' dan 'design'                                                                                            
Isha Creative Enterprise  juga ada menyediakan perkhidmatan 'artwork' dan 'design' untuk banner, bunting, menu makanan, produk label, printing t-shirt dan sebagainya.

3)Produk kesihatan dari Zhulian - Badan Sihat Idaman !                                                                                 
Bermula bulan September 2012 kami telah mempromosikan pelbagai produk kesihatan Zhulian dan juga barangan kemas dengan harga berpatutan. Dapatkan segera produk ini di pasaran. Sesuai untuk semua peringkat umur seperti B'Young , Susu Coloskim, SS Solutions utk diet dan sebagainya. Agen baru juga diperlukan. Bersama mencipta pendapatan sampingan anda!




Artikel Berkaitan :

No comments:

Post a Comment