Saturday, January 19, 2013

Isha Rulina Business Partner


Perniagaan Internet Untuk Semua Golongan (Bekerja @ Suri Rumah Sepenuh Masa..


Anda bekerja? Atau suri rumah sepenuh masa? Berminat bersama-sama untuk menjana pendapatan secara sambilan dari rumah bermula dengan modal yg kecil bersama Isha Rulina Business Partner, dan bersama-sama menjalankan perniagaan secara sepenuh masa @ secara sambilan??

Insyallah, kami akan memberi tunjuk ajar dan bersama2 menambah pengetahuan yang berterusan kepada anda, tidak kira di mana anda berada di seluruh negeri di Malaysia ini. Hanya dengan klik , semuanya akan berada  "di hujung jari anda". 

Menjalankan perniagaan ini memerlukan ilmu, disiplin dan usaha yg berterusan, saya yakin semua orang boleh berjaya jika berusaha dengan bersungguh2. Mari kita kongsi rezeki bersama-sama. Bagi anda yang berminat menjadikan Facebook, Blogspot, Twitter dan sebagainya  sebagai tempat mencari pendapatan sampingan, mari kita bersama2 melakukan teknik pemasaran yg efektif.Apa yang penting di sini adalah keazaman kita di dalam mencari peluang bisnes bagi menjana pendapatan  kita sendiri.

Jika anda berminat untuk menerajui peluang berbisnes ini, sudikanlah menghubungi saya di Facebook : Isha Rulina @ atau ke talian bebas tol : +6012-6147734. Usaha yg berterusan, ilmu pengetahuan yg tinggi tentang ilmu kesihatan dan keazaman yg mendalam akan membuatkan anda mampu memperolehi pendapatan sampingan tanpa limit...'YOUR INCOME IS NO LIMIT - OVER THE SKY'

Bagi yang hanya ingin mendaftar keahlian sebagai Ahli Zhulian, anda boleh PM saya di Facebook @ call.sms. di talian yg tertera. 

Untuk Mendaftar Sebagai Ahli 

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM68 untuk mendapat keahlian selama setahun. Anda juga boleh menghubungi saya dan saya dengan berbesar hati akan mengurusan segala pendaftaran)  atau boleh juga ke agensi Zhulian dengan menggunakan ID saya sebagai upline anda.

Mudah sahaja kan? Belum cuba belum tahu..Bersama2 kita tingkatkan prestasi kehidupan dan sentiasa POSITIF untuk menjalankan bisnes ini. Apa tunggu lagi...!

Manager 
Isha Rulina
ISHA CREATIVE ENTERPRISE



No comments:

Post a Comment