Saturday, April 3, 2010

Gelisah ...

Hadeh..pagi ni aku di meja opis...ape kejadahnya kena bkerja di hari sabtu...nasib baik half day jer..kalau tak mau aku meroyan di sini...opss..jangan mengeluh ina...bawak bertenang...

hmm..biler dipikirkan , banyaknyer keje aku kena settlekan this weekend..yup hari ni dan esok.banyak weh kena buat..assignment mr hamza tu aku tak usik2 lagi...mau mengamuk mamat tu kalau x anta monday nih..huhuiii..free2 je kena berleter kang..sabor jelah ngan lecturer jordan aku nih.

pastu kena settlekan jugak pasal hal kawen nih..kad dah siap print..petang nih janji nak gi ambik..jauh lor nak pi kl..baju khatam pun lum cari lagi..ina oii tinggal 2 months lagi..tu pun lum tolak tambah dengan hari yg ko busy ngan keje kat opis..klu dah tolak tambah darab bahagi tinggallah beberapa hari lagi majlis kawenku itu..risau2..huhu.baru tau nak menggelabah..SAVE THE DATE..

esok pagi-pagi dah kena pergi National Library .owhh kemalasan tahap gunung nak gi sana.Ape nak buat, nak tanak, malas ke tak, kena pi jugak..Kalau tak, tertinggal lah aku di belakang sedangkan kawan2 len dah maju ke depan..hohooo..berusaha wehh..walaupun aku rasa macam tak cukup oksigen nak bernafas minggu nih..busy sangat ke? ha ahh memang..saat2 aku nak resign berlambak2 plak keje yang on going..NEXT!

ok lah..setakat nih update ku kali ini...sambung di next entry..:) Babai..

3 comments:

  1. hohooo.. seronoknya kad kawen dah siap

    ReplyDelete
  2. semoga bersemangat nak kahwin haha

    ReplyDelete
  3. dini : yup...seronok sgt dini...:)

    naz : mekasih naz..mmg tgh bsemangat waja nih..:)

    ReplyDelete