Friday, April 9, 2010

Dugaan yang mendatang...

Source : Google Image

salam di pagi Jumaat..aku bizi sikit this week..n minggu nih pelbagai dugaan datang silih berganti.tapi yang paling aku risau dan sedih saat ini, adik ketiga ku, Azlan..sedang sakit..mula-mula tidak dapat dikenalpasti sakit ape..n pas berubat kampung, baru dapat detect..n then , pi check up kat doktor, rupa-rupanya ader ulser di dalam perut dia..Owh Ya Allah, sembuhkanlah penyakit adikku ini.Walaupun kadang2 aku dilabelkan sorang kakak yg garang ada masanya , tapi dlm hati aku amat sayangkan mereka..owh begitu kuat ujian kali ini.ape pun, aku kena kuat bagi semangat pada adik aku n mak ..adik2 yang lain pulak masih tatau sebab mereka tinggal di Pahang n Penang. so, tanakla mengganggu fikiran dorang belajar di sekolah dan kolej.Esok aku kena balik ke Perak.Melihat camana condition adik aku..kalau perlu berjumpa pakar, kenalah bawa ke Ipoh.kesian dia.Kalau kali ni kena operate lagi, dah masuk 3 kali dah.Aku hanya mampu berusaha n berdoa semoga dia cepat sembuh.
so, time ni aku kena hold dulu persiapan kawenku. Harap aku punya masa untuk menyelesaikan apa yang tak selesai lagi.Saat ni jugak aku cuba untuk menyiapkan assignment n ulangkaji utk exam yg bakal tiba.n masa yang sama, aku sedang cuba untuk hand over job tasks aku pada staff yg akan replace tempatku nanti..owh jikalau la ader masa lebih dari 24 jam, alangkah indahnya.hope aku punya masa untuk semua ini.
Buat tunangku, aku perlukan kamu untuk support semangatku sebab aku tak mampu buat sorang diri..Buat kawan-kawan di alam maya juga, aku mengharapkan juga kata-kata semangat dari korang semua agar aku dapat hadapi dugaan ini dengan tabah.Doakan aku dan juga famili ku..:(

3 comments:

  1. thalhazlin : time kasih awk..ha saya doakan moga majlis awk berjalan lancar..hehe..mesti tak sabarkan ..:)

    ReplyDelete
  2. semoga Allah memberi kesembuhan pd adik kamu dan memberi ketabahan pada kamu..Ameen..

    ReplyDelete